Supersuositut ohjatut viiden hengen pienryhmätreenit isoille kehoille jatkuvat jälleen elokuussa Optimal Performance Center Pasilassa!

AINOA UUSI ryhmä aloittaa tiistaina 13.8. klo 17.00. Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä, varaa oma paikkasi nyt sivun alaosan lomakkeella.

Ryhmä #1: Ti 17.00 - 18.00 - Uusi ryhmä!

Ryhmä #2: Ti 18.15 - 19.15 - TÄYNNÄ

Ryhmä #3: To 17.30 - 18.30 - TÄYNNÄ

Ryhmä #4: Ti 16.30 - 17.30 - TÄYNNÄ


✅ TAVOITE: Tärkein tavoite on saada synnytettyä vahvempi ja suorituskykyisempi keho, lisää virtaa arjen aherrukseen sekä enemmän laadukkaita elinvuosia myös pitkälle tulevaisuuteen. Pudotetaanko painoa? Todennäköisesti kyllä mutta se on enemmänkin fiksun tekemisen sivutuote kuin tärkein tavoite.

Pysyvä painonhallinta tapahtuu opettelemalla paremmat elintavat ravinnossa, liikunnassa ja palautumisessa. Parhaiten nämä syntyvät säännöllisellä ja fiksulla tekemisellä ja rennolla otteella parhaita työkaluja hyödyntäen.

Jos itsesi liikkeelle saaminen, painon pudottaminen tai pysyvä painonhallinta on ollut aikaisemmin haasteesi, nämä ryhmät ovat silloin mainio valinta. Tavoitteena on hankkia ajan myötä fiksut elämäntavat, joiden ylläpitäminen ei vaadi jatkuvaa “ryhtiliikettä”, “itsekuria”, “selkärankaa” tai “motivaatiota”.


✅ KENELLE: Nämä pienryhmätreenit on tarkoitettu kaikille ihmisille, joiden painoindeksi on 30 tai yli. Painoindeksi lasketaan kaavalla (paino kiloissa) / (pituus metreissä) ^2. Osallistuaksesi ryhmään 150cm pituisella painon tulisi olla vähintään 68kg, 160cm 77kg, 170cm 87kg, 180cm 97kg ja 190cm 108kg. Enemmänkin saa toki olla ja olet lämpimästi tervetullut mukaan.

Pienryhmätreeni mahdollistaa treenitekniikoiden yksilöllisen opastuksen sekä vaihtoehtoisten liikkeiden keksimisen mikäli jokin ei sovi sinulle. Jos sinulla on kehossa jokin akuuttia ja tarkempaa ohjausta vaativa tila (esim. kuntoutustarpeessa oleva leikattu nivel, työuupumus, jne.) on yksilövalmennus silloin parempi vaihtoehto.

Usein kysytyt kysymykset:

  • “Minulla on arjessa myös työ ja perhe-elämää, voinko osallistua?” - Kyllä voit. Tämä ryhmä ei vaadi bodausmunkin tai -nunnan elämäntyyliä vaan sopii erinomaisesti jokaiselle motivoituneelle treenaajalle ja tuloksia tuottavia mutta samalla ihmisläheisiä elämäntapoja kaipaavalle.

  • “Olen vuosien istumatyön ja liikkumattomuuten vuoksi jäykkä ja jähmeä kuin rautakanki, voinko osallistua?” - Kyllä voit. Tärkeä osa valmennusta on parantaa myös liikkuvuuttasi, joten jähmeys ja jäykkyys ei ole esteenä.

  • “Olen juuri nyt ihan rapakunnossa, voinko silti osallistua vai jäänkö heti jälkeen kaikista muista?” - Voit osallistua. Treeneissä lähdetään siitä liikkeelle mikä onnistuu juuri nyt ja kunnon parantuessa siirrytään asteittain haastavimpiin liikkeisiin, painoihin, toistoihin ja sarjoihin. Jokainen osaa treenata kovaa mutta tässä ryhmässä se tehdään myös fiksusti. :)

  • “Entä jos tarvitsen enemmän apua kuin vain pienryhmätreenit, esim. ravinnossa ja palautumisessa?” - Haluamme pitää osallistumiskynnyksen mahdollisimman matalana myös taloudellisesti, joten jos haluat enemmän yksilöllisempää valmennusapua, sitä voi aina ostaa erikseen yksilövalmennuksena vaikka vain tunti kerrallaan.

  • “Eikös painoindeksi ole vähän huono mittari, miksi sen perusteella valitaan osallistujat?” Painoindeksi ei suinkaan ole maailman paras mittari eikä terveyden ja hyvinvoinnin kannalta täydellistä yhtä mittaria olekaan. Painoindeksiä käytetään tällä kertaa yksinkertaisuuden vuoksi ja suuntaa antavana työkaluna.


✅ MITÄ: Yksilöllisesti ohjattua pienryhmätreeniä viiden hengen treeniporukalla. Tähän ryhmään osallistuttuasi saat käyttöösi:

  • Toiminnallisen treenin kuntosaliohjelma. Treeniohjelmissa hyödynnetään vapaita painoja, kuntosalilaitteita, toiminnallisen treenin välineitä sekä kehonpainoa. Treeniohjelmia päivitetään säännöllisin väliajoin, jotta tuloksia saavutetaan paremmin ja mieli pysyy virkeänä.

  • Minimaalisen välineistön treeniohjelma kotiin tai ulkotreeniin. Tällä ohjelmalla treenaaminen onnistuu kehonpainoa ja muutamia yksinkertaisia välineitä hyödyntäen myös silloin jos et pääse kuntosalille. Myös tätä ohjelmaa päivitetään säännöllisin väliajoin.

  • Dynaamiset alkulämmittelyt ennen treeniä. Dynaamisten alkulämmittelyiden avulla saat kolme kärpästä yhdellä iskulla: parannat liikkuvuuttasi, opit käyttämään kehoasi monipuolisemmin sekä valmistat itsesi turvalliseen ja tehokkaaseen treeniin. Dynaamisia alkulämmittelyitä opit useita eri variaatioita valmennuksen edetessä myös niiden päivittyessä.

  • Viikko-ohjelman oman hyvinvoinnin parantamiseen. Koska elintapojen muuttaminen voi olla aluksi hankalaa ja työläältä tuntuvaa, saat käyttöösi selkeän ja arjen rytmiin helposti upotettavan viikko-ohjelman (arkiaktiivisuus, kävellyt askeleet, jne.)

  • Mobiiliapplikaation. Tämän avulla saat taltioitua lähtötilanteen, seurattua edistymistä, pidettyä treenipäiväkirjaa sekä paljon paljon muuta!

  • Salimme koko kattavan välinevalikoiman viikkotreeneissä aina vapaista painoista (levytangot, käsipainot, jne.) tärkeimpien kuntosalilaitteiden kautta toiminnallisen treenin välineisiin (kelkat, salkut, köydet, jne.). Treeniohjelmilla voit treenata myös muualla lähisalillasi tai hankkia jäsenyyden Optimal Performance Centerille etuhintaan.


✅ MISSÄ ja MILLOIN: Optimal Performance Center Pasilassa (ks. video), Pasilankatu 10, 00240 Helsinki (Triplan naapurissa), 0401835033, opcenter@optimalperformance.fi. Ohjatun treenin ajankohta on viikottain siinä ryhmässä, johon ilmoittaudut:

Ryhmä #1: Ti 17.00 - 18.00 - UUSI RYHMÄ, aloitus 13.8. klo 17.00!

Ryhmä #2: Ti 18.15 - 19.15 - TÄYNNÄ!

Ryhmä #3: To 17.30 - 18.30 - TÄYNNÄ!

Ryhmä #4: Ti 16.30 - 17.30 - TÄYNNÄ!


IMG_0717.JPG

✅ KUKA: Pienryhmätreeneistä, treeniohjelmista, ravinto- ja palautumisohjeista ja kaikesta tarvittavasta valmennusavusta ja päivityksistä vastaavat luottovalmentajamme Anna Seppänen, Teemu Vallenius ja Suvi Leinonen.

Valmennus on laadittu toimiviksi todettujen ihmisläheisten metodien pohjalle, joita olemme käyttäneet 9 vuoden ajan ja yli 40 000 valmennettavan kanssa mainiolla menestyksellä.

IMG_8715.JPG
joni_teemu.jpg

✅ INVESTOINTI: Viikottaista aikaa sinun tulee varata ryhmätreeniin tunti kerran viikossa ja omatoimiset treenit päälle. Parhaat tulokset saavutat mikäli treenaat lisäksi 1-2 kertaa viikossa omatoimisesti ja pyrit pitämään huolen myös arkiaktiivisuudesta (askeleet, puuhastelu, jne). Valmennukseen sitoudutaan minimissään 3kk ajaksi, jonka jälkeen voit päättää jatkosta. Valmennuksen kuukausihinta on 190€/kk. HUOM! Halutessasi voit tehdä myös pidemmän valmennussopimuksen, jolloin säästät selvää rahaa (6kk = 160€/kk, 12kk = 140€/kk).


MITEN MUKAAN: Ilmoittaudu ryhmään alla olevan lomakkeen kautta tai sähköpostilla osoitteeseen opcenter@optimalperformance.fi. Liitä tietoihin nimesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi. Voit ilmoittautua myös puhelimitse numeroon 040 183 5033 tai salin asiakaspalvelussa (ma-to 15-19, pe 9-12). Paikkoja on ryhmään vain viisi, joten jos haluat mukaan, varaa oma paikkasi nyt.

 
 
Nimi *
Nimi